2015. január 15., csütörtök

2015, 37 és 13, no meg végre megint :)

Itt az új év, én meg jó rég nem jelentkeztem, pedig már nem is annyira új, igaz? :)
Nekem így elsőként pár szám jutott eszembe...

 A 2015
nem is kérdés, ezt az évet jelenti, melyből máris a 16-nál tartunk! Hihetetlen!
Érdekes időszakon vagyunk túl, hiszen eltelt másfél hónap a legutóbbi tanfolyami nap óta, így igen régen láttuk egymást, kevesebb tanítás, segítség, tudatosság ért, persze magunkon kívül, most volt alkalmunk gyakorolni az eddig tanultakat... Előtérbe kerültek a családi, baráti kapcsolatok az Ünnepek alatt. Elcsendesedtünk, pihentünk (rohangáltunk az ajándékok után, és főzőcskéztünk), aztán a végére általában minden jól sült el.
Volt nekünk Karácsonyi Élet-Öröm Partynk, ahol találkozhattunk sok-sok tudatos emberkével, korábbi tanfolyamon résztvevőkkel, trénerekkel, és persze egymással. A nagy őrületes tánc helyett kellemes beszélgetősdi alakult ki, hol itt-hol ott bukkantunk ismerős arcokra. Nagyon jó volt.
Aztán mindenki elindult a maga útján, a maga életébe. Karácsony, szilveszter, otthonlét, élmények, meglepetések, és legfőképp önmagunk. Legalábbis én így tapasztaltam magamon. Végre pihentem, aludtam, időt szántam magamra, a családomra, felülvizsgáltam a gondolataimat, olykor pedig engedtem másoknak. 
Azért nagyon hiányzott a kis csapatkánk, akikkel elemezhettük a dolgokat, és az egókánk kombinálásait. Félreértés ne essék, nyilván mindenkinek ott van a párja, barátja, barátnője akiben bízik, de a Tanfolyam mégiscsak más légkör… :)
Most pedig jöhetnek a tervek, álmok megvalósítása, a célok kitűzése (ha eddig nem tettétek meg, akkor ajánlom figyelmetekbe az évrendező füzetkét, én már kitöltöttem, nagyon hasznos!)

37
Harmincheten vagyunk. Mármint tanonckák. Idén ennyien vagyunk egymás felé nyitottak, ennyien próbáljuk előrevinni az életünket. Ustreamen, vagy élőben, együtt. Nevetve, sírva, őszintén, mindenképpen előre nézve. Mostban élve.

13
Tizenhárom. Mindössze ennyi napja ismerjük egymást. Gondoltátok volna? Én ma, amikor eszembe jutott, hogy ezt leírom a blogbejegyzésbe, és utánanéztem, teljesen meglepődtem. Pedig mennyi minden történt velünk! Persze a való életben szeptember 6 óta, de akkor is: 13 nap!
És milyen csodás napok, kávézások, borozások, nevetések, sírások, beszélgetések, nyíltság, jelenlét…!

A számot csak, mert csodaszép becsukott szemmel hallgatva...

Igen, ez most ilyen érzelgős poszt lett. Majd legközelebbre kitalálok valami jobbat :) Addig is VÉÉÉGRE iszunk együtt egy kávét, okosodunk, tudatosodunk Andival, Jancsival. Vasárnap Ádám okít pénzügyre, jövőhéten pedig nem más lesz az előadónk, mint Balzsay Károly!
Izgalmas, ugye?

Szerintem igen!

 - Máté Brigi -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése